Intrebari frecvente

Plata Comezilor

Ce metode de plata acceptati ?

Acceptam numai plata in numerar la livrarea coletului de catre curier

Transportul comenzilor

Cat costa livrarea comenzilor ?


Costul de livrare al produselor comandate este de 15 lei, cu livrare in mod normal de 24-48 ore pentru orice localitate de pe teritoriul Romaniei indiferent de localitatea de destinatie.

Pentru comenzi mai mari de 99 de lei, puteti alege transportul gratuit, oriunde în Romania in 48-96 ore .

Timpi de livrare sunt extimativi si valabili pentru localitatile ce se afla in aria de livrare fara km suplimentari ai UrgentCargus , pentru localitate ce nu sunt in acesta arie de acoperire timpi de livrare sunt mai mari.


Timpii de livrare se calculeaza din momentul confirmarii telefonice a comenzi de catre unul din agentii de vanzari mahoarca si pot diferii in functie de modalitatea de livrare aleasa de dumneavoastra.In anumite situatii, Mahoarca.ro isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare.

Cand se livreaza comanda mea?

In ziua in care ce predam curierului comanda ta vei primi un email ce contine nr. de urmarire ( AWB) si un link catre pagina unde poate fi urmarita livrarea. Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre livrare va rugam sa contactati direct firma de curierat la nr. de tel furnizat in email numai ei sunt in masura sa va ofera ofere informatii suplimentare privind livrarea coletuli.

Asigurarea coletului

Asigurarea coletului numai la 2.5 lei . Garantia livrarii in caz de pierdere sau distrugere a marfii, va trimitem retur produse noi.
In caz ca nu doriti acest serviciu puteti sa alegeti dezactivarea lui din formularul de comanda

 

Returul produselor

In cat timp pot returna un produs ?

In termen de 14 zile de la primirea produsului

Ce produse nu se pot returna ?

Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator”
 

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat ?

Banii se vor returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre eMAG, in contul bancar indicat de dvs.

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur ?

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi contacteaza-ne prin email sau telefonic pentru a stabili detalile privinde returul.

Garantia produselor

Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie?

Daca produsul se afla in perioada de garantie, il poti trimite gratuit in service prin serviciul Pick up & Return. Dupa ce ne contactezi fie prin email sau telefonic, produsul va fi preluat gratuit de la tine si trimis in centrul de service autorizat.

Care este perioada de garantie a produselor ?

Toate produsele comercializate prin MAHOARCA.ro sunt garantate ca functioneaza la livrare ,Tigarile electronice ,Mod-urile,Bateriile sunt acoperite de o garantie de 1 luna de la data achizitionarii, prin reparare sau inlocuire.
Celelalte componente electronice ce sunt comercializate prin MAHOARCA.ro au o garantie de 12 luni (incarcatoare, alimentatoare, etc)

In ce situati garantia nu se aplica ?

Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare (scurt-circuitare, imersie in lichide, lovituri, etc.) sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate.

In cat timp se repara un produs aflat in service ?

Se va solutiona orice problema de service in garantie in termen de maxim 15 de la receptia produsului.

Am primit un produs defect de nou (DOA), ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne prin e-mail sau telefonic si iti vom indica solutia oportuna pentru a remedia situatia.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Iti recomandam sa complectezi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat. Dupa care rugam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin email sau telefonic. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Informatii diverse

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet iti recomandam sa complectezi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat., dupa care te rugam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin email sau telefonic. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa complectezi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat. Dupa care rugam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin email sau telefonic. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Nu am primit factura. Ce fac?

Verifca plicul autoadeziv in care se afla documentul de expeditie a coletului in mod normal sub el afla si factura, Daca totusi nu se afla acolo indicat ar fi sa ne contactezi prin email sau telefonic pentru a va putea trimite o copie.

Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?

Verifca plicul autoadeziv in care se afla documentul de expeditie a coletului in mod normal sub el afla si garantia, Daca totusi nu se afla acolo indicat ar fi sa ne contactezi prin email sau telefonic pentru a va putea trimite o copie.