Intrebari frecvente
Plata Comezilor
Acceptam numai plata in numerar la livrarea coletului de catre curier
Transportul comenzilor
Costul de livrare al produselor comandate este de 15 lei, cu livrare in mod normal de 24-48 ore pentru orice localitate de pe teritoriul Romaniei indiferent de localitatea de destinatie.
Pentru comenzi mai mari de 99 de lei, puteti alege transportul gratuit, oriunde în Romania in 48-96 ore .
Timpi de livrare sunt extimativi si valabili pentru localitatile ce se afla in aria de livrare fara km suplimentari ai UrgentCargus , pentru localitate ce nu sunt in acesta arie de acoperire timpi de livrare sunt mai mari.
Timpii de livrare se calculeaza din momentul confirmarii telefonice a comenzi de catre unul din agentii de vanzari mahoarca si pot diferii in functie de modalitatea de livrare aleasa de dumneavoastra.In anumite situatii, Mahoarca.ro isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare.
In ziua in care ce predam curierului comanda ta vei primi un email ce contine nr. de urmarire ( AWB) si un link catre pagina unde poate fi urmarita livrarea. Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre livrare va rugam sa contactati direct firma de curierat la nr. de tel furnizat in email numai ei sunt in masura sa va ofera ofere informatii suplimentare privind livrarea coletuli.
Asigurarea coletului numai la 2.5 lei . Garantia livrarii in caz de pierdere sau distrugere a marfii, va trimitem retur produse noi.
In caz ca nu doriti acest serviciu puteti sa alegeti dezactivarea lui din formularul de comanda
Returul produselor
In termen de 14 zile de la primirea produsului
Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator”
Banii se vor returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre eMAG, in contul bancar indicat de dvs.
Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi contacteaza-ne prin email sau telefonic pentru a stabili detalile privinde returul.
Garantia produselor
Daca produsul se afla in perioada de garantie, il poti trimite gratuit in service prin serviciul Pick up & Return. Dupa ce ne contactezi fie prin email sau telefonic, produsul va fi preluat gratuit de la tine si trimis in centrul de service autorizat.
Toate produsele comercializate prin MAHOARCA.ro sunt garantate ca functioneaza la livrare ,Tigarile electronice ,Mod-urile,Bateriile sunt acoperite de o garantie de 1 luna de la data achizitionarii, prin reparare sau inlocuire.
Celelalte componente electronice ce sunt comercializate prin MAHOARCA.ro au o garantie de 12 luni (incarcatoare, alimentatoare, etc)
Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare (scurt-circuitare, imersie in lichide, lovituri, etc.) sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate.
Se va solutiona orice problema de service in garantie in termen de maxim 15 de la receptia produsului.
Contacteaza-ne prin e-mail sau telefonic si iti vom indica solutia oportuna pentru a remedia situatia.
Iti recomandam sa complectezi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat. Dupa care rugam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin email sau telefonic. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
Informatii diverse
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet iti recomandam sa complectezi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat., dupa care te rugam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin email sau telefonic. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa complectezi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat. Dupa care rugam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin email sau telefonic. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
Verifca plicul autoadeziv in care se afla documentul de expeditie a coletului in mod normal sub el afla si factura, Daca totusi nu se afla acolo indicat ar fi sa ne contactezi prin email sau telefonic pentru a va putea trimite o copie.
Verifca plicul autoadeziv in care se afla documentul de expeditie a coletului in mod normal sub el afla si garantia, Daca totusi nu se afla acolo indicat ar fi sa ne contactezi prin email sau telefonic pentru a va putea trimite o copie.