Garantia Produselor

Toate produsele comercializate prin MAHOARCA.ro sunt garantate ca functioneaza la livrare. Daca ati primit un produs care nu functioneaza la livrare va rugam sa ne instiintati prin e-mail sau telefonic in cel mult 48 ore de la primirea pachetului pentru a putea demara operatiunea de inlocuire a produsului.
Tigarile electronice ,Mod-urile,Bateriile sunt acoperite de o garantie de 1 luna de la data achizitionarii, prin reparare sau inlocuire.
Celelalte componente electronice ce sunt comercializate prin MAHOARCA.ro au o garantie de 6 luni (incarcatoare, alimentatoare, etc)
Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare (scurt-circuitare, imersie in lichide, lovituri, etc.) sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate;
Se va solutiona orice problema de service in garantie in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot inlocui produsele defecte in perioada precizata mai sus se va returna valoarea actualizata a produsului respectiv sau i se va propune o alta solutie tehnica pentru rezolvarea litigiului;
Nu fac obiectul garantiei consumabilele (cartusele de rezerva, e-liquid). Defectele datorate utilizarii materialelor consumabile, altele decat cele originale, nu fac de asemenea obiectul garantiei;
VANZATORUL nu poate fi facut raspunzator pentru eventualele pagube colaterale generate de nefunctionarea produselor;
Toate precizarile mentionate mai sus sunt in conformitate si se completeaza cu prevederile O.G 21/92 si H.G 449/2003. Orice culpa a unei parti va conduce la anularea in intregime a obligatiilor celeilalte parti, de aceea va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti.
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi expediate la magazinul online MAHOARCA.ro sau predate direct in magazinul MAHOARCA.
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre solutionarea garantiei revine in responsabilitatea clientului. Produsul trebuie trimis printr-un curier rapid, clientul suportand plata in ambele sensuri (tur-retur).

Baterii:
Va recomandam sa acordati o atentie deosebita bateriilor automate intrucat acestea se pot deteriora foarte usor datorita lichidului scurs in baterie.
Pentru a pastra bateriile in conditii optime de functionare recomandam:

- sa le curatati mufa cat mai bine inainte de a le pune la incarcat cat si periodic
- sa nu le insurubati fortat in incarcator
- sa nu insurubati fortat atomizorul

In ambele cazuri o simpla rotire usoara pana face contact este de ajuns! Daca se insurubeaza puternic se pot desface conexiunile in baterie sau atomizor si se poate scurt-circuita bateria, un defect iremediabil.

 

Rezistentele si atomizoarele:
Sunt produse cu o durata de functionare nedeterminabila. Aceasta variaza foarte mult in functie de conditiile si metodele de utilizare ale consumatorului si trebuiesc privite ca niste consumabile.
Din experientele noastre va puteti astepta la o perioada de functionare de cca. 7-14 zile in conditii corecte de utilizare.
Rezistenta trebuie sa fie tot timpul umezita iar lichidul completat la timp. Inainte de prima utilizare, rezistenta trebuie sa fie imbibata complet cu lichid.
Recomandam schimbarea periodica a rezistentelor, dupa maximum 14 zile pentru a pastra o aroma curata.


Pe perioada garantiei clientul este obligat sa pastreze documentele de achizitie (bon fiscal, factura, chitanta curier), certificatul de garantie si codurile, seriile sau numerele de identificare asociate produselor. Pentru a beneficia de garantie este necesara prezentarea documentelor mentionate anterior.

Prezentarea componentelor pentru garantie se face doar insotita de bonul fiscal sau factura si chitanta curier, certificat de garantie si  codurile, seriile sau numerele de identificare asociate. Recomandam prezentarea inclusiv a accesoriilor aferente produsului pentru a ne ajuta la constatarea problemelor intampinate.

 

Costuri:
In cazul defectiunilor constatate la livrare, costurile de transport cad in sarcina vanzatorului iar livrarea produselor se face prin aceleasi metode ca cele initiale.

Pentru produsele defectate in perioada de garantie si post-garantie, costurile ce tin de prezentarea produsului pentru garantie/reparatie cat si cele generate de ridicarea/expedierea produsului cad in sarcina clientului.



Contact service:

Pentru predarea unui produs defect in service va puteti adresa prin email sau la numar de telefon prezentat pe pagina de contact

Produsele abandonate in service si neridicate pentru o perioada mai lunga de 180 de zile vor fi dezafectate si predate spre reciclare