Salut, îți poți crea un cont nou sau te poți autentifica.

Garantiei

Garantia Produselor


Toate produsele comercializate sunt acoperite de garantia de conformitate pe o perioada de 24 luni de la data achizitiei. Daca ati primit un produs care nu functioneaza la livrare va rugam sa ne instiintati prin e-mail sau telefonic cat mai repede dar nu mai tarziu de 48 ore de la primirea pachetului pentru a putea demara operatiunea de inlocuire a produsului. Costurile generate de schimbarea produselor defecte la livrare cad in sarcina vanzatorului.

Durata medie de utilizare a modurilor (bateriilor) precum si a altor componente electronice este de 6 luni. Toate aceste componente electronice beneficiaza de o garantie comerciala de 6 luni, daca nu este specificat altfel in descrierea produselor.

Produsele comercializate care contin afisaj OLED, TFT sau orice alt tip de display sunt conforme cu standardul ISO 13406-2 clasa II si pot avea pana la maxim 5 pixeli cu probleme (mereu pornit, mereu oprit sau care afiseaza gresit culorile).
Ecranele OLED isi pierd in timp luminozitatea, pe masura ce sunt folosite. Acesta este un proces normal de functionare pentru acest tip de afisaj si nu reprezinta un defect.

Garantia nu acopera defectiuni datorate unei utilizari improprii: scurt-circuitare, imersie in lichide, lovituri, insurubari fortate etc. Aceste defectiuni, daca este posibil, vor fi reparate in service contra cost.
Perioada de service post-garantie este de 6 luni de la data la care se termina perioada de garantie.
Prezentarea produsului la garantie si ridicarea lui cad in sarcina clientului.

Baterii:
Va recomandam sa acordati o atentie deosebita bateriilor automate intrucat acestea se pot deteriora foarte usor datorita lichidului scurs in baterie.
Pentru a pastra bateriile in conditii optime de functionare recomandam:

- sa le curatati mufa cat mai bine inainte de a le pune la incarcat cat si periodic
- sa nu le insurubati fortat in incarcator
- sa nu insurubati fortat atomizorul

In ambele cazuri o simpla rotire usoara pana face contact este de ajuns! Daca se insurubeaza puternic se pot desface conexiunile in baterie sau atomizor si se poate scurt-circuita bateria, un defect iremediabil.

 

Rezistentele si atomizoarele:
Sunt produse cu o durata de functionare nedeterminabila. Aceasta variaza foarte mult in functie de conditiile si metodele de utilizare ale consumatorului si trebuiesc privite ca niste consumabile.
Din experientele noastre va puteti astepta la o perioada de functionare de cca. 7-14 zile in conditii corecte de utilizare.
Rezistenta trebuie sa fie tot timpul umezita iar lichidul completat la timp. Inainte de prima utilizare, rezistenta trebuie sa fie imbibata complet cu lichid.
Recomandam schimbarea periodica a rezistentelor, dupa maximum 14 zile pentru a pastra o aroma curata.


Pe perioada garantiei clientul este obligat sa pastreze documentele de achizitie (bon fiscal, factura, chitanta curier), certificatul de garantie si codurile, seriile sau numerele de identificare asociate produselor. Pentru a beneficia de garantie este necesara prezentarea documentelor mentionate anterior.

Prezentarea componentelor pentru garantie se face doar insotita de bonul fiscal sau factura si chitanta curier, certificat de garantie si  codurile, seriile sau numerele de identificare asociate. Recomandam prezentarea inclusiv a accesoriilor aferente produsului pentru a ne ajuta la constatarea problemelor intampinate.

 

Costuri:
In cazul defectiunilor constatate la livrare, costurile de transport cad in sarcina vanzatorului iar livrarea produselor se face prin aceleasi metode ca cele initiale.

Pentru produsele defectate in perioada de garantie si post-garantie, costurile ce tin de prezentarea produsului pentru garantie/reparatie cat si cele generate de ridicarea/expedierea produsului cad in sarcina clientului.



Contact service:

Pentru predarea unui produs defect in service va puteti adresa prin email sau la numar de telefon prezentat pe pagina de contact

Produsele abandonate in service si neridicate pentru o perioada mai lunga de 180 de zile vor fi dezafectate si predate spre reciclare


RETUR

Returnarea produselor - pasi necesari:

Produsele achizitionate prin intermediul siteului pot fi returnate conform legilor in vigoare.

1. Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru, prin posta sau email. Numai cererile scrise se vor lua in considerare.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mai scurt timp de la primirea produselor, in masura in care clientul transmite informatiile necesare efectuarii platii.
Rambursarea sumelor datorate se va prin transfer bancar.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

NU SE POT RETURNA:

  • Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator.

2. Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la livrare (DOA)

Daca se constata ca produsul este nefunctional in primele 24 de ore de la momentul livrarii sau ridicarii de la punctul de lucru, puteti solicita returnarea produsului si inlocuirea acestuia sau returnarea banilor.

3. Retur produse ce au beneficiat de Transport Gratuit

Daca doriti sa renuntati la o comanda care a beneficiat de transport gratuit ( costurile expeditiei si ale rambursului au fost suportate de catre Mahoarca ) va trebui sa suportati aceste costuri.

Conditiile de returnare sunt in conformitate cu:

Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta